söndag 20 juli 2008

Mammakläder

Nu är jag i vecka femton, alltså i fjärde månaden. Jag har redan gått upp ett antal kilon och mina tidigare jeans är redan ett minne blott *snyft*
Ja det är inte helt lätt att klä sig för dagen, när jag e hemma är det mjukisbyxor som gäller, det är helt enkelt bäst och skönast. Jag har letat lite i affärerna efter mammakläder men utbudet är inte det största.

På Vero Moda säljer de Mamalicious, men bara i vissa butiker och utbudet är ju inte så stort, men de kläderna har iallafall bra priser. På H&M har de så tråkigt utbud på mammakläderna och jag letar just nu efter shorts eller kjolar, men bara jeans och långbyxor har de. Dock har jag sett en fin skjorta på H&M(bilden) som jag vill ha sen. Än så länge är det bara nederdelar jag behöver i mammakläder.

Topshop och Polarn och Pyret har ju också mammakläder, men alldeles för dyra tycker jag. Visst det finns ju flera nätbutiker där man kan beställa mammakläder, men jag vill kunna prova kläderna innan.

Någon som har tips på butiker i Mellanskåne, Lund och i Malmöområdet?


1 kommentar:

Linas inredning sa...

Hej syrran! Vet inte om du läser bloggen Englas Showroom, men när hon var gravid så klädde hon sig ursnyggt! Du kan ju klicka dig dit och leta upp gamla inlägg om du vill ha lite inspiration :)KRAM!