måndag 1 september 2008

Babykläder

Jag har köpt söta små kläder till bebisen i magen från name it. En body och ett par byxor i mjuk och skön kvalité. Bodyn kostade 100kr och byxorna 80kr, det känns att det är bra kvalité. Kanske kan babyn ha på sig detta på väg hem från BB. Det är storlek 50, alltså den minsta storleken, men jag tycker de ser stora ut ändå. Men allt är väl för stort nästan när de är nyfödda. Det finns ju prematurekläder också men de kanske är för små och då känns det onödigt att köpa.

4 kommentarer:

Linas inredning sa...

De är jättesöta :)

Radhusdrömmar sa...

Vad fint! Ja storlek 50 är bra att ha första veckan, kanske räcker 2 veckor innan man börjar med stl 56.

Bra med neutral färg också.

Kram Johanna

Josefine sa...

Då undrar jag naturligtvis varifrån du köpte dessa söta kläder. Web-shop?
/Josefine

Mitt Mirakel sa...

Lina: Visst är dem! Du skulle sett dem i verkligheten:)

Johanna: Ok tack för tipset!

Josefine: Kläderna köpte jag i en liten barnaffär i min stad, men de finns ju också att köpa på webshopen dit jag har länkat:)