söndag 18 maj 2008

Mairos elefanter

Jag har alltid haft en svaghet för elefanter. De är intelligenta och vackra att se på. Detta kommer med säkerhet att betyda att jag kommer inreda ett framtida barnrum med lite elefanter iallafall. Hösten 2007 kom en underbar barnkollektion med elefanter av Elisabeth Dunker, för Mairo. Elefanterna förekommer i brunt, blått, grönt, rosa och orange. Dessa påslakanseten finns för både barnsäng och för större säng.

Söt rektangulär kudde, finns även i kvadrat.

Mjuk och mysig pläd.

Förvaringsburkar.

Gullig haklapp.
Elefanterna finns även som metervara och som rullgardiner. Finns bla att beställa på Frapp.

2 kommentarer:

Rebeccas.se sa...

Tack för din kommentar. Kul att du gillade min blogg, du är så välkommen tillbaka! Fin blogg du har också! Grattis till graviditeten förresten! :D

Anonym sa...

Hej! tackar även jag för din kommentar på min blogg...inte så ofta man får kommentarer :) Nja vårtrötthet är det nog inte..det är nog för att jag jobbar heltid och sen har min dotter att ta hand om..så det är fullt upp hela tiden! Finns inte mycket tid över för roliga saker som bio och annat...sånt är livet för tillfället och det är väl bara att vänja sig :)
Grattis till din graviditet!! Jag är jättebäbissugen, men det får vänta ett tag till...kanske till hösten...
Kram Malin (cherrypie1978.blogg.se)