fredag 16 maj 2008

Babystrumpor


Babystrumpor från CarloMagno
Jag har varit hemma från jobbet sen i tisdags och det är först idag som jag orkat göra lite mer än att bara ligga ner och vila. Jag går in i vecka sex nu och jag har inget morgonillamående än, tack och lov. Aptiten har inte heller varit på topp, men det beror nog en hel del på förkylningen också. Brösten har börjat ömma lite och inget mig emot om de växer lite:)
Jag ringde och bokade en tid hos barnmorskan idag och jag fick en tid den 12 juni, så då kommer jag vara i vecka nio. Jag hoppas verkligen att jag klarar att passera tre månader, den mest kritiska perioden vill säga, då kan jag nog börja njuta mer, men glad är jag, absolut! Fast jag vågar ändå inte ta ut något i förskott. När jag passerat tre månader ska jag köpa babystrumpor. Tänk så många gånger man tittat på söta små minisockar och velat ha dem bara för att de varit så gulliga, så det får bli mitt lilla firande!

1 kommentar:

Ellas Inspiration sa...

Men grattis! Gud va roligt med en liten bebis! Jag minns när jag hade köpt små söta sockar till min förste. När han kom ut så var mina första ord till maken: de där sockarna kan han ju inte ha, han har ju jättestora fötter!! Ha ha! Det har vi roligt än idag och han har fortfarande stora fötter. I sommar fyller "storfotingen" 9 år! Ha en mysig kväll! Kram Karin